Jak działamy?

Z przyjemnością pomożemy Wam w zorganizowaniu tego najpiękniejszego dnia w Waszym życiu oraz sprawimy, iż pozostanie on w Waszej pamięci, jako szczególna chwila, do której zawsze będzie miło wrócić wspomnieniami..
ETAP 1 – Spotkanie
poznanie Waszych oczekiwań oraz wypełnienie formularza ślubnego, pozwoli nam zgromadzić dane na temat Waszych upodobań, pomysłów i marzeń, ogólne przedstawienie oferowanych przez nas usług
prezentacja realizacji
wybór danej usługi (np. dekoracja sali, wynajęcie auta, sesja foto itd..)
Spotkanie jest dla Was niezobowiązujące i bezpłatne.
ETAP 2 – Podpisanie zlecenia
jeśli zdecydujecie się na skorzystanie z naszych usług, następuje podpisanie zlecenia na wybraną i zamówioną usługę.Przedstawienie naszych propozycji, pomysłów.
Ustalenie tematów związanych ze stylem oraz charakterem uroczystości
poddanie pomysłów na dodatkowe atrakcje
ETAP 3 – Zgodnie z przygotowanym przez nas, szczegółowym harmonogramem, wykonujemy systematycznie wszelkie niezbędne prace związane z organizacją ślubu. Będą Państwo informowani na bieżąco o postępach w realizacji zadań, a także mieli możliwość ich modyfikacji.
Teraz wszelkie zaistniałe problemy pozostają na naszej głowie.
Natomiast Wy możecie spokojnie oczekiwać Waszego Wielkiego momentu, a my zajmiemy się wszystkim!